Bukan Team Biasa United (BTBU)



Futsal
benda yang dah lama jugak la aku tinggalkan
pukul 3-4 pagi habis main
semua tournament redah
main sampai penat,biarlah duit habis pon
tapi tu dulu
sekarang ni entah kenapa
jarang dah aku main futsal
takde semangat macam dulu
maybe sebab aku dah takde team
cerita pasal team
Plusmission FC,AnakJB United,Kolej Islam Johor & BTBU
team yang pernah aku join
team yang paling best?
of course la BTBU
kenapa?
entahlah,maybe BTBU tu team yang aku sendiri buat kot
Iqbal,Exor,Bha,Adik,Thopek,Polan,Akim,Mel,Fathul
semua orang tu pernah main team ni
rindu pulak nak main team ni la
bubar sebab apa?
entahlah,maybe takda persefahaman antara kitorang kot
2 tournament kitorang harung
dua-dua terkandas pada pusingan ke-2
takde luck juga rasanya
hmmm
sekarang aku tengah on the way buat team baru
entah boleh pergi jauh ke tak
tengok je la


Bukan Team Biasa United
nama tu aku sayang sangat

No comments:

Post a Comment